PICTURE LOVE


-

En tavelvägg håller på att bli till här hemma i vår matsal! Jag började med att lägga ut alla tavlor på golvet för att göra det enklare för själva upphängningen på väggen. När väl alla ramar hänger på plats ska jag beställa framkallning av personliga bilder som länge väntat på att få komma till sin rätt...........

A picture wall becoming more! I started to put all the pictures on the floor to make it easier for themselves hanging on the wall. Once all frames are in place should I order prints of personal pictures that have long been waiting to come into its own...........

-




-


Have a nice day friends!

/Daniella





4 kommentarer:

lina på rumochrabalder sa...

Vad skoj! Tavelväggar är lite magiska, nästan för snygga på något sätt. Och jag kan ju tänka mig att din blir alldeles underbar.
Ha en fin fredag!

Elina sa...

Så fint det ser ut, och vilka härliga syrener, älskar syrener! Ha en fin helg.

Lisanne van de Klift sa...

Beautiful! Especially the second picture!

Have a lovely weekend!

Love
lisannevandeklift.blogspot.com

Lilla huset på prärien sa...

Det kommer att bli störtsnyggt! Gillar rabarberbladet. Jag kanske borde gå ut och plocka några av mina...

Go held och kram från Jenny