NEW INSTALATION



foto: Daniella Witte

.

Nu händer det grejer i butiken. Ett riktigt julstök skulle man kunna säga:)
Min inspirationsyta är det första som jag omsorgsfullt håller på att bygga upp från grunden, 
efter det ska det också göras en del inspirerande rockader i övriga butiken. Här ser ni
lite testinstallationer som jag lekte mig fram till i dag och samtidigt passade jag på att testa 
ljussättning i fotograferingen vilket är nytt för mig men visade sig vara väldigt roligt.

.




foto: Daniella Witte



Allt gott!

Kram Daniella




10 kommentarer:

CreandoPhoto sa...

Alltså det är så fint så jag ryser när jag ser dina bilder. På riktigt! Jag blir galen på att jag har så svårt att ta mig till dig. Måste innan jul.... Kramar så länge! Kicki

Johanna Stålros sa...

Härliga bilder! Kram Johanna

Malin sa...

Super snygga bilder! Kram Malin

Lau de Casalil sa...

I love your style...and could you tell me where to find these gorgeous mirrors??? I love them!! thanks Daniella!

@my casa sa...

Satan i gatan vilka bilder - super!

Ica sa...

Måste komma ner och se din butik, ser så fint ut! Duktiga du!

me and alice sa...

Hej Daniella!
Vilken fantastisk butik du har!
Önskar så jag kunde komma dit någon gång...
kram Susanne

Anna Gillar sa...

håller med My Casa - satan i gatan så fint!!! Sjukt fina bilder och styling! Axx

Daniella Witte sa...

Tack för era så uppskattade komplimanger!! Kram

Anonym sa...

Jättefina bilder !! Och där är den igen, den fina tavla;-)
Hälsn N i K